שר הביטחון גלנט: "נקדם שורת סנקציות על המחבלים"

קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון גלנט: "נקדם שורת סנקציות על המחבלים"

יואב גלנט, שר הביטחון נפגש עם הרמטכ״ל, ראש השב״כ, מנכ״ל משרד הביטחון ובכירים נוספים במערכת הביטחון. הוא קיבל סקירה על פרטי האירועים האחרונים והמאמצים המודיעיניים המתקיימים בשטח. השר הנחה לבחון שורת פעולות מיידיות כנגד המפגעים הבודדים ומשפחותיהם, ולהחמיר את הצעדים כנגדם. כמו כן סוכם על תגבור כוחות לסיוע משטרת ישראל באזורים הנדרשים. שר הביטחון גלנט אמר בסיום הערכת המצב:

צילום: אריאל חרמוני
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים כעת הערכת מצב מיוחדת במתקן ביטחוני מסווג במרכז הארץ, בהשתתפות הרמטכ״ל, ראש השב״כ, מנכ״ל משרד הביטחון ובכירים נוספים במערכת הביטחון. השר גלנט קיבל סקירה על פרטי האירועים האחרונים והמאמצים המודיעיניים המתקיימים בשטח.

שר הביטחון הנחה לבחון שורת פעולות מיידיות כנגד המפגעים הבודדים ומשפחותיהם, ולהחמיר את הצעדים כנגדם. כמו כן שר הביטחון והרמטכ״ל סיכמו על תגבור כוחות לסיוע משטרת ישראל באזורים הנדרשים. שר הביטחון גלנט אמר בסיום הערכת המצב:

״הנחתי את מערכת הביטחון להגביר את מאמצי ההגנה בדגש על עוטף ירושלים ולהגביר את פעולות הסיכול והמניעה כנגד כל מי שמעורב או מתכנן פגיעה באזרחים. הנחתי את הדרגים המקצועיים והגורמים המשפטיים במערכת הביטחון לבחון שורת אפשרויות להטלת סנקציות כנגד המחבלים ומשפחותיהם. לא נאפשר מצב בו אדם המקבל זכויות ממדינת ישראל, רוצח אזרחים ישראלים ונשאר תושב המדינה״.



0 תגובות